6 kwietnia 2007

Digit-All-Love #2

Wrocławski zespół Digit-All-Love, o którym już wcześniej pisałem wydaje wreszcie płytę. Będzie on dostępna w sklepach już 22-go 21-go maja tego roku. Płyta będzie miała wg mnie śliczną okładkę:



Najwyraźniej konkursu na nazwę nie wygrałem, he he he.

Czekając na wydanie tej płyty można posłuchać ich wokalistki, Natalii Grosiak (która na co dzień jest wokalistką innego wrocławskiego zespołu, Mikromusic) na koncercie w klubie Alibi w najbliższą środę. Ostatnio w studiu Radia Wrocław odbył się ich koncert w ramach inicjatywy Radia RAM. Byłem i muszę przyznać, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli. Nagłośnienie było extra, nastrój też, a solówki na pianinie i perkusji, jak to się mówi … wymiatały. No i głos wokalistki … trzeba posłuchać. Szczególnie, że po nich grał funkowy The Crackers Band, który jest zespołem zdecydowanie bardziej "biesiadnym" i "festiwalowym". Jak powiada jeden mój znajomy, jest to "muzyka do kotleta". Przy Mikromusic nie mieli szans, choć mają w końcu dłuższy staż. W każdym razie … zapraszam do Alibi, do sklepu po płytę Mikromusic, a w maju do zakupu płyty Digit-All-Love.

Brak komentarzy: