27 października 2006

Janusz Korwin-Mikke bloguje

Serdecznie i szczerze polecam lekturę lekko zawirowanego, wzorem autora, blogu pisanego przez Janusza Korwin-Mikke. Człowiek nieprzeciętny - zawsze go popierałem i z wieloma jego poglądami (szczególnie gospodarczymi) się zgadzam. Lektura jego blogu sprawiła mi bardzo dużą przyjemność.

Przy okazji jednak warto zwrócić uwagę, na pewne niedociągnięcie techniczne. Feed RSS pana Janusza dostarcza tylko jedno zdanie, a nie cały post. Dlaczego? Bo dostawca narzedzia, czyli Onet.pl, chce promować tez siebie, tak? Nie sądzę, żeby to była indywidualna decyzja autora. Być może ewentualnie po prostu niewiedza. Ja w każdym razie w swoim Bloggerze ustawiłem od razu, aby feed zawierał cały post, gdyż uważam, że blog powinien móc być czytany w całości przez czytnik RSS. Wtedy działa to szybko i sprawnie. Zmuszanie użytkownika do każdorazowego ładowania strony nie jest najlepszym pomysłem.

Brak komentarzy: